Za velike i male organizacije, nabavka personalnih računara svakih tri do četiri godine može uključivati značajne troškove, posebno kada se uzmu u obzir periferni troškovi za nabavku, obuku, podršku, povrat podataka i upravljanje imovinom.

I za razliku od hardverskog leasinga, organizacije dobivaju holističko rješenje koje im dozvoljava široku fleksibilnost u mjerenju hardvera tokom vremena. Klijentima je data mogućnost da prepuste izazove upravljanja životnim ciklusom uređaja kao usluge (UkU) dobavljaču. Na taj način omogućavajući organizaciji da ostane fokusirana na svoje osnovne djelatnosti.

Uređaj kao usluga (UkU) pomaže organizacijama da ublaže ove troškove uzimajući tipični hardverski uređaj (kao što su laptop, desktop, tablet ili mobilni telefon), povezivanje sa raznim uslugama i softverom i ponuditi klijentu kroz mjesečnu pretplatu. On daje klijentima jedan ugovor i samo jedan provajder je odgovoran.

„Paket usluga precizno je definisan i obuhvaćen mjesečnom pretplatom“

„Paket usluga precizno je definisan i obuhvaćen mjesečnom pretplatom“



Helpdesk

Za sva implementirana rješenja možemo osigurati podršku i rad s našim helpdeskom u premošćavanju operativnih teškoća ili podršku u radu sistema.