Moja IT Podrška

Svaka se kompanija razlikuje u zahtjevima za uslugama IT podrške. Uvijek smo prilagođavali naše pakete podrške kako bismo osigurali da se potrebna usluga podudara s proračunima i mogućnostima naših kupaca. Naši ugovori o IT podršci jednostavni su i sveobuhvatni, te osiguravaju da nema skrivenih troškova. Naši ugovori obuhvataju internetsku i daljinsku pomoć, podršku na licu mjesta, u radnom vremenu, izvan radnog vremena, 24-satno pokriće, djelomični outsourcing i potpuni outsourcing Vašeg IT-a.

Podržavamo bilo koji IT sistem ili odjel bilo koje veličine

Nijedna mreža nije prevelika ili premala. Naši klijenti se kreću od novoosnovanih preduzeća, malih preduzeća manjih od 5 ljudi, pa sve do srednjih i velikih kompanija. Tokom godina uspostavili smo sisteme za proaktivno nadgledanje naših podržanih IT sistema i strogom disciplinom i sistemima podrške nudimo najbolje vrijeme odziva na našem tržištu.

Bez obzira da li Vaša kompanija ima nekoliko računara ili veliku korporativnu mrežu, možemo prilagoditi ugovor o podršci koji će Vam pružiti sigurnost da profesionalci mogu da brinu o Vašim sistemima. IT podrška je nešto o čemu ne morate razmišljati, mi ćemo se pobrinuti za to.

Šta možete očekivati od Kodeks IT podrške?

Svi naši ugovori o IT podršci imaju temeljne gradivne elemente i postavljeni su kako bi se osiguralo da svi naši klijenti ostvaruju najbolji povrat uloženog novca.

Podrška bez brige

Naše osoblje čine strastveni IT-evci sa dugogodišnjim iskustvom i njihov je prioritet osigurati da svaki klijent, bez obzira na to bio velik ili mali, bude zadovoljan.

Fiksna mjesečna naknada

Ugovori o IT podršci su sveobuhvatni. Nema skrivenih ili dodatnih troškova. Ako se odnosi na podršku, uključeno je.

Odziv od 15 minuta

Ugovori o IT podršci dolaze s vremenom odziva od 15 minuta (daljnski, internetom), nadgledaju se i njima se upravlja.

Nema dugotrajnih ugovora

Za razliku od većine, mi Vas nećemo vezati ni za jedan duži rok, otkazivanje je jednostavno mjesec dana unaprijed, od samog početka ugovora.

Neograničena telefonska podrška

Svim našim klijentima nudimo neograničenu daljinsku (internet, telefon) podršku, nema ograničenja ili dodatnih troškova.

Neograničena podrška na licu mjesta

Nudimo neograničenu tehničku podršku na licu mjesta svim našim klijentima. Ukoliko daljinska podrška nije dovoljna, na Vašu adresu dolazi tehničar ili inžinjer.

Neograničena posredovanje sa trećom stranom

U Vaše ime ćemo uspostaviti vezu sa svim trećim stranama, uključujući vašeg ISP-a, programere, web hosting partnere...

Besplatna IT strategija

Važno je da Vaš IT podržava Vaše poslovanje, nudimo neograničeno savjetovanje o IT strategiji, uključujući i sigurnost vašeg IT sistema.

Kako možemo održati tako visok nivo usluge?

Pored postojanja stručnog tima, sa pravim ciljevima i znanjima, uložili smo puno truda u vlastite IT sisteme. Koristeći najnoviju infrastrukturu zasnovanu na cloud tehnologijama, naš interni sistem osigurava da imamo savršeno tehničko sredstvo za naše osoblje. Ovaj softverski sistem upravlja našom službom za pomoć s nizom ključnih karakteristika, uključujući SLA nadzor i upozoravanje, dnevne, sedmične i mjesečne provjere sistema, te cjelovit sistem izvještavanja. Pored toga, svo klijentsko osoblje ima pristup samouslužnom portalu koji omogućava potpuno prijavljivanje i praćenje slučajeva IT podrške, zahtjeva za uslugama i upravljanja računima.

Upravljanje predmetima

Naš sistem nadgleda i upravlja svim zahtjevima uključujući sve bilješke o datom predmetu, obavijestima putem e-pošte i samouslužnim pristupom korisniku.

Upravljanje SLA ugovorima

Sistem nadgleda evidentirano vrijeme odgovora na slučajeve i šalje e-poštu svom tehničkom i administrativnom osoblju ako se približava vrijeme prestanka važenja SLA.

Proaktivna podrška

Naš softverski alat tehničarima izdaje dnevne, sedmične i mjesečne zadatke za svakog klijenta i kreira mjesečne izvještaje za korisnika.

Samouslužni portal za korisnike

Svi krajnji korisnici dobivaju mogućnost prijave na cloud portal gdje mogu pokretati zahtjeve za podrškom, upravljati istim, te pregledati račune i izvještaje.

Potpuno izvještavanje klijenta

Kroz samouslužni portal, menadžeri mogu pokretati trenutne izvještaje, kao i pregledavati mjesečne izvještaje svojih sistema.

Praćenje isteka licenci

Putem planera korisnici nadgledaju datume isteka softverskih licenci i šalju upozorenja za obnavljanje.

Rad od kuće? Uključeno!

U našim paketima podrške uključena je i podrška za Vaše uposlene koji rade od kuće. Pružamo daljnisku podršku, a dolazimo i na adresu kako bi u potpunosti prilagodili uslove za daljnski rad Vašim potrebama. Hardverska i softverska podrška je uključena.

Baza znanja

Sistem ima vlastitu bazu znanja kojoj se lako može pristupiti i pronaći rješenja za trenutne probleme.

Prepustite IT odjel ili pomoć osoblja na licu mjesta

Kodeks nudi čitav niz IT usluga podrške kako bi ispunio razne zahtjeve outsourcing-a. Mnogi naši klijenti nemaju vlastito osoblje za IT podršku i potpuno su nam prepustili upravljanje svojim IT odjelom. Neki klijenti zaposlenog IT inžinjera i mi predstavljamo sljedeći nivo podrške. Neki od naših klijenata trebaju podršku na licu mjesta, ali ne i osobu sa punim radnim vremenom. U tim slučajevima njihov ugovor o IT podršci definiše potrebni broj radnih dana na lokaciji sedmično.

Naše pakete kreiramo prema Vašim zahtjevima, prilagođavamo koliko je moguće kako bi postigli krajnji rezultat, a to je bezbrižnost koju ćete imati znajući da Kodeks brine o Vašoj IT podršci.

TELEFONSKA I DALJINSKA PODRŠKA

99 KM / mjesečno
  • Do 10 korisnika
  • Neograničena telefonska i daljinska podrška
  • Stalni nadzor i preventivno održavanje
  • Podrška za mrežu i internet
  • 15 minuta odziv za zahtjeve sa oznakom Prioritet 1
  • 60 minuta odziv za zahtjeve sa oznakom Prioriret 2
  • Uključen Cloud Backup
  • Uključen Antivirusni Software

24/7 PODRŠKA

500 KM / mjesečno
  • Neograničen broj korisnika
  • Neograničena telefonska i daljinska podrška
  • Neograničen broj izlazaka na lokaciju
  • Stalni nadzor i preventivno održavanje
  • Podrška za mrežu i internet
  • 15 minuta odziv za zahtjeve sa oznakom Prioritet 1
  • 60 minuta odziv za zahtjeve sa oznakom Prioriret 2
  • Uključen Cloud Backup
  • Uključen Antivirusni Software
  • Uključen Altaro Backup software za backup fizičkih i virtuelnih servera
  • Uključena usluga Altaro Offsite backup server
  • Zamjenski server dostupan 24h