Kompanija Kodeks osigurava klijentima servisno održavanje, popravak i adaptaciju hardvera, bilo da se radi o udaljenoj podršci ili izlasku naših stručnjaka na teren.

Izlazak na teren se nudi u režimu čovjek sata i/ili čovjek/dana, a na raspolaganju imamo čitav niz stručnjaka koji pokrivaju različite segmente potreba poput CISCO inženjer, sistem inženjer, sistem administratora ili ICT konzultanta

Održavanje servera i ostalih hardverskih komponenti se provodi u istom režimu bez obzira na lokaciju opreme, a osiguravamo kompletnu uslugu koja može uključivati i instalaciju OS-a, SP-ova i zakrpi te softverskih paketa te postavljanje domene unutar kompanije. Osim navedenog, vršimo i instalaciju i podešavanja čitavog niza servisa: AD, DNS, DHCP, WINS, IIS, IAS itd.



  • Koje su prednosti prepuštanja održavanja računarske infrastrukture specijalizovanoj kompaniji?

    - smanjenje tj. racionalizacija troškova poslovanja
    - nometano obavljanje svakodnevnih poslovnih aktivnosti
    - preventivno održavanje računarske infrastrukture koje kao rezultat ima manji broj neočekivanih incidenata, što rezultuje uštedom u vremena i novca.
    - uvijek dostupan tim IT profesionalaca radi brzog otklanjanja nastalog problema
    - stručni tim koji je već upoznat sa vašom računarskom infrastrukturom i poslovnim potrebama brže, i kvalitetnije riješava tekuće probleme i pruža savjete koji su u skladu sa Vašim potrebama i mogućnostima

  • Šta obuhvata redovno održavanje računarske infrastrukture ?

    Prevencija:
    - inicijalno podešavanje bezbjednosti računarske infrastrukture (radne stanice, serveri, mreža)
    - dovođenje kompletne infrastrukture u optimalni režim rada
    - redovne posjete inžinjera na lokaciji korisnika
    - daljinsko nadgledanje servera i mrežne opreme što omogućava otklanjanje problema bez uticaja na rad korisnika
    - pružanje savjeta korisnicima o bezbjednom i optimalnom načinu upotrebe računarske infrastrukture

    Intervencija:
    - uvijek dostupna tehnička podrška za rješavanje tekućih problema
    - u slučaju problema višeg prioriteta garantovan odziv tehničara u ugovorenom vremenskom periodu

    Tehnička realizacija intervencije:
    - daljinski pristup računarskoj infrastrukturi radi otklanjanja problema
    - dolazak na lokaciju korisnika u situacijama koje zahtjevaju fizičko prisustvo

  • Primjer ugovora sadržava:

    - online i telefonska podrška za korisnike
    - redovna sigurnosna pohrana podataka
    - kreiranje kopija operativnih sistema u svrhu brzog oporavka od pada operativnog sistema
    - čišćenje od štetnog softwarea
    - kontrola ispravnosti i čišćenje računarske opreme
    - redovni update software-a i optimizacija rada računara
    - monitoring i kontinuirano praćenje efikasnosti informacijskog sistema tvrtke
    - planiranje i razvoj u svrhu povećanja učinkovitosti i smanjenja troškova poslovanja

  • Usluge obrazovanja korisnika za rad na rapoloživom hardveru i softveru:

    - Upoznavanje sa pojmovima i dijelovima opreme
    - Način komunikacije sa hardverom i softverom
    - Rad sa dokumentima
    - Rad sa softverskim aplikacijama
    - Sigurnosni aspekti sistema
    - Zaštita od gubitka podataka



Helpdesk

Za sva implementirana rješenja možemo osigurati podršku i rad s našim helpdeskom u premošćavanju operativnih teškoća ili podršku u radu sistema.