Moderne komapnije su prisiljene strateški i dugoročno promišljati vlastite ICT potrebe najviše iz razloga sve veće infiltracije ICT sistema u operativni rad komapnije i njenu djelatnost. Važnost kvalitetnog protoka i dostupnosti informacija (podataka) te sigurnost istih stavlja IT osoblje svake komapnije pred iznimno teške ciljeve. Upravo korištenjem znanja i iskustva kojeg posjedujemo u mogućnosti smo dati kvalitetne savjete kako uz što manje troškove što kvalitetnije riješiti sve trenutke i kratkoročne ICT potrebe.

Naši savjetnici pomažu klijentima skenirati inicijalno stanje, te pomoći u izradi specifikacija i dokumentiranje budućih koraka, vodeći pri tome računa da kadar korisnika bude osposobljen i vješt u upravljanju implementiranim sustavima, te da može ravnopravno komunicirati s našim stručnjacima kako bi se klijentu osigurao kvalitetan sistem koji zadovoljava poslovne potrebe.



Osim savjetovanja, pomažemo i u izradi specifikacija te pružamo operativnu pomoć sektoru nabave, bez obzira da li je u planu javna i/ili pozivna nabava putem natječaja.

U slučajevima rada na konsolidaciji postojećih sistema možemo pomoći da se sistem skalira na realne potrebe uz minimalne troškove, a da se operativno poslovanje kompanije ne dovodi u pitanje.

Osim navedenog, posjedujemo iznimno iskustvo u definiciji i prilagodbi ICT sistema za disaster recovery i business continuity pristup kako bi se u slučaju bilo kakve havarije osigurao kontinuitet poslovanja.



Helpdesk

Za sva implementirana rješenja možemo osigurati podršku i rad s našim helpdeskom u premošćavanju operativnih teškoća ili podršku u radu sistema.