Integriranje višestrukih rješenja za potrebe klijenata se sastoji od čitavog niza aktivnosti koje u konačnici klijentu donose jedinstveno i operativno rješenje za provođenje osnovne i/ili dodatnih poslovnih aktivnosti. Model se primjenjuje po sistemu „ključ u ruke“ i obuhvaća kompletna ICT rješenja. U tom smislu možemo ponuditi, u skladu s očekivanjima klijenta i zajedničkim projektnim radom na realizaciji, čitav niz telekomunikacijskih, hardverskih i mrežnih rješenja, te povrh svega operativni i aplikativni softverski dio ukupne realizacije.



TELEFONIJA

Osposobljavanje telco sustava kroz čitav niz rješenja globalno priznatih proizvođača gdje angažirani stručnjaci posjeduju znanje i iskustvo iz proteklih 20 godina prakse U tom smislu možemo, osim samog hardvera, osigurati „Call Manager“ rješenja, video komunikacijska i video konferencijska rješenja, integraciju fiksnih i mobilnih rješenja, te osposobiti kompletna call centar rješenja


MREŽNA RJEŠENJA

Dizajniranje i implementacija mrežnih rješenja postaju iznimno bitan faktor kvalitete poslovanja, pogotovo u djelatnostima u kojima klijent ima više od nekoliko lokacija ili su uporabni zahtjevi na mrežu od ključne važnosti. S druge strane, ključna je ne samo operabilnost mreže nego i sigurnost vlastite (ili hibridne) infrastrukture.

Definicija mrežnih rješenja se očituje na kvalitetnom projektnom pristupu realizaciji ili izmjeni postojećih sistema. Kvalitetna procjena prije same realizacije je ključ uspješnosti projekta, pogotovo u vremenima cjenovne osjetljivosti klijenata na CAPEX, ali i OPEX. S klijentima se radi na način da se operativno pomaže upravljati projektom, te vrši proaktivan prijenos znanja i savjetovanje na operativne djelatnike klijenta.

Osim dizajniranja, implementacije i savjetovanja klijenta, nudimo održavanje i nadzor mrežne aktivne i pasivne opreme te pružamo podršku u ugovorenom režimu


HARDWARE

Kao kompanije s više od dvadeset godina iskustva u prodaji, održavanju i servisnim uslugama, možemo osigurati čitavu lepezu hardverskih rješenja i to na način da operativno pomognemo u definiciji i skaliranju potreba, isporučimo, implementiramo i održavamo hardver korisnika. Usluge uključuju i rad s operativnim sistemima, razvojnim alatima i aplikativnim rješenjima čime se korisniku osigurava one-stop-shop pristup za sve IT potrebe.

U portfelju kompanije nalazi se čitava lepeza proizvoda renomiranih svjetskih proizvođača, i to u domeni storage sustava (za backup i slično), uredski klijenti (dektop, laptop, printer, tablet), serveri.

Osim hardverskog dijela, pokrivamo instalaciju i održavanje naprednijih sustava poput Microsoft Exchangea, SQL-a i slično
Za naše klijente vršimo uslugu obnavljanja podataka, te vršimo enterprize backupe (bilo klijenata ili mail sustava) odnosno restore podataka kao i operativnih sistema, te provjeru backup medija i pomoć u definiciji backup procedura.

Servicedesk Vam je na raspolaganju u bilo koje doba dana ili noći za sva pitanja i operativnu pomoć u prevazilaženju operativnih problema prilikom rada na implementiranim sistemima.

U mogućnosti smo klijentima ponuditi napredna rješenja za enkripciju odnosno dekripciju podataka, pogotovo u institucijama koje veliku pozornost posvećuju zaštiti podataka od nedopuštenog korištenja ili „proboja“, bilo da podatke štite od eksternog ili internog neovlaštenog korištenja. Usluge mogu uključivati i sigurno brisanje podataka



Helpdesk

Za sva implementirana rješenja možemo osigurati podršku i rad s našim helpdeskom u premošćavanju operativnih teškoća ili podršku u radu sistema.