IT podrška ne djeluje kao nešto posebno, zar ne? Sve dok... sve dok vam ne zatreba. A onda, iznenada, postaje najvažnija stvar na svijetu. A kada nemate ljude od povjerenja koji će brzo i proaktivno reagovati i riješiti vaš IT problem, može doći do zastoja u kompletnom poslovanju i dovesti do nesagledivih posljedica.

Svaka kompanija, bila ona mala ili velika, treba efektivnu i pouzdanu IT podršku. U protivnom će vaša organizacija ili firma teško ostati kompetitivna i novac će samo odlaziti u rupu bez dna.

Dakle, s obzirom da je ključni cilj svakog biznisa novac, niko ne želi da on dođe u pitanje samo zato što je menadžment obezvrijedio ulogu adekvatnog uspostavljanja i održavanja informacionih sistema – mašine vašeg poslovanja.

Ipak, i dalje nerijetko čujemo rečenicu iz naslova.

Zašto?

Od zaposlenika se očekuje da 'sve znaju'

Jedan od razloga zbog kojih se to dešava su očekivanja menadžmenta da među zaposlenima, bilo da su oni računovođe, menadžeri ili marketinški stručnjaci, ima ljudi koji 'bi to znali popraviti'.

Međutim, činjenica je da svi ti ljudi imaju specifične poslove koji ne predviđaju da s vremena na vrijeme budu IT tehničari. Također, ne želite da vaši ljudi troše energiju na dvije strane, a sigurno nisu 100-postotno usavršeni da se bave hardverom, softverom i svim drugim što je potrebno.

Istaknimo i to da IT podrška nije šala i da ne biste trebali dozvoliti nikome ko nije dokazani stručnjak da se petlja u tehnologiju vaše kompanije.

Ne želite čekati ni trena

Klik na pogrešan e-mail i osjetljivi podaci mogu otići na pogrešnu adresu. Ispustite laptop na putu do posla i eto problema. Izgubite mobitel u prodavnici i šta sad? Sve ovo se dešava i to svaki dan, a sati i dani vašeg posla lako mogu nestati.

Jasno nam je da niko ne želi satima sjediti prekrštenih ruku i čekati IT podršku. Međutim, naše iskustvo govori da pouzdana IT podrška neće dozvoliti da čekate i obično će uspjeti da spasi vaše podatke.

Bez panike i kriznih situacija

Svaki hardver i softver, pa i onaj najskuplji i najsavršeniji, može uzrokovati dosadne tehničke probleme. Potom nerijetko uslijedi panika, klikanje kojekuda, galama i lupanje. Ovakvi scenariji vam nisu potrebni. Efektivna IT podrška zna gdje treba kliknuti. Ona ih brzo detektuje i rješava probleme, tako da se možete lako vratiti svojim svakodnevnim poslovima. Osim toga, zavisno od dogovorenog posla, provodi uspješan monitoring performansi i statusa vašeg posla na svakom nivou. Dakle, krizne situacije ne moraju biti stresne.

Kakva je IT podrška vaše kompanije?

I na kraju, znate li ijednu kompaniju koja se u svom poslovanju ne oslanja na modernu tehnologiju? Dakle, nije pitanje da li vam je IT podrška potrebna, već kako ćete do nje doći.

Mnoge kompanije nemaju svoj IT odjel i zato po potrebi angažuju profesionalce iz ove oblasti. Zavisno od vrste posla kojim se bave, to im je i ekonomičnija odluka. Outsourcing IT podrška kompanija poput Kodeksa pruža personalizovane usluge i prilagođena rješenja za maksimalnu podršku vašem poslovanju. Na taj način vi koristite specijalizovane vještine koje vam nisu dostupne unutar kompanije u kojoj radite.

Uz sve veće zahtjeve tržišta, ovaj način IT podrške omogućava velikim, srednjim i malim firmama da nadohvat ruke imaju prave resurse i pružaju kvalitetnu uslugu na zadovoljstvo svojih klijenata.

Na mnoga pitanja kojima razbijate glavu moguće je odgovoriti za nekoliko sekundi, ako imate prave ljude da im ih postavite. Eliminišite gnjavažu i oslonite se na naše dugogodišnje iskustvo u upravljanju IT uslugama i rješenjima za kompanije svih vrsta i veličina.

Javite nam se na info@kodeks.ba ili 033/714-000.