Treba li vam IP telefonska centrala? Šest najvažnijih prednosti za sve kompanije

 

Imate malu, srednju ili veliku kompaniju? Želite smanjiti troškove telefoniranja i poboljšati kvalitet komunikacije? Treba vam više informacija o ovoj temi? Kodeks ima odgovore na sva vaša pitanja.

Mnoge kompanije uvidjele su kolika je prednost IP (internet protocol) tehnologije u olakšavanju svakodnevne komunikacije. Korištenjem internetskih sistema organizacije su u mogućnosti izgraditi jedinstvenu infrastrukturu koja podržava njihove potrebe za glasovnom i podatkovnom komunikacijom.

IP telefonski sistemi koriste tehnologiju glasa preko internetskog protokola (VoIP) za upućivanje i provođenje telefonskih poziva. Kroz IP tehnologiju vaša telefonska i računarska mreža rade zajedno kako biste prevazišli ograničenja koja su postavili tradicionalni telefonski sistemi. Drugim riječima, danas organizacije ne moraju biti ograničene kad je riječ o telefonskim mrežama.

 

Prednosti sistema IP telefonije


1. Značajne uštede na telefonskim pozivima

Organizacije mogu zaobići troškove koje naplaćuju telefonske kompanije jer analogne telefonske linije više nisu potrebne. To znači snižavanje operativnih troškova s vremenom.

2. Bolja mobilnost i povezanost

S obzirom da IP telefonski sistemi prenose podatke putem interneta, organizacije mogu komunicirati praktično bilo gdje na planeti, pod uslovom da imaju internet. IP telefoni ne trebaju mijenjati brojeve, a nema potrebe ni za plaćanjem naknada za pozive na velike udaljenosti.

3. Veća iskoristivost podataka

Jedna švedska studija iz 2008. godine otkrila je da se 35-50% prosječnog telefonskog razgovora provede šuteći. Ako je prosječni telefonski razgovor s klijentom 30 minuta, to znači 11 do 15 minuta tišine. Ako je cijena fiksne telefonije naprimjer 7 feninga po minuti, tada trošimo između 0,77 i 1,05 KM po telefonu na slušanje tišine. Ako takvih poziva imamo četiri dnevno, onda mjesečno u prosjeku na tišinu trošimo između 61 i 84 dolara po jednom telefonu. Zamislite sada koliko to iznosi za sve telefone u vašoj kompaniji.

Švedska studija je predstavila metodu za smanjenje potrošnje podataka za 35%. Voice Activation Detection (VAD) ne uključuje prenos podataka ako se ni na jednom kraju linije ne čuje glas. Umjesto toga, ugodna buka (umjetna buka koja se stvara pri maloj jačini) ispunjava tišinu da bi se spriječio strah od prekida veze.

4. Sistem bogat brojnim karakteristikama

U prošlosti su telefonski sistemi poput PBX-a (private branch exchange) revolucionirali način na koji preduzeća komuniciraju. Prvi put kompanije su mogle obavljati telefonske pozive unutar i izvan svojih organizacija koristeći samo jednu ili nekoliko glavnih telefonskih linija. Danas VoIP telefonski sistemi pomiču granice još dalje jer nude više od telefoniranja. Tipke koje se mogu programirati, mogućnost telekonferencija, objedinjeno slanje poruka, prepisivanje govorne pošte u e-mailove, funkcija automatske pratnje, ID pozivatelja i čekanje poziva samo su neke od karakteristika modernog IP telefonskog sistema. Ako, naprimjer, dobijete govornu poštu, možete je proslijediti dalje samo jednim klikom. Možete postaviti i listu određenih brojeva na koje će osoba biti automatski pozivana i mnogo toga još.

5. Jednostavnost instalacije i konfiguracije

IP telefonske sisteme je mnogo lakše instalirati i konfigurirati od tradicionalnih. Vlasnički softver, grafički interfejs i druge ekskluzivne tehnologije koje se koriste mogu biti zbunjujuće i prekomplikovane. S druge strane, IP telefonske sisteme lako će razumjeti svako ko je upoznat s mrežama. Osim toga, usluge IP telefona vrlo je lako integrisati u postojeću poslovnu infrastrukturu pa sve postaje brže i značajno poboljšava produktivnost u vašoj kompaniji. Time je omogućena i bolja usluga prema korisnicima jer se informacije mogu brže slati i primati.

6. Skalabilna priroda

IP telefonski sistemi nisu ograničeni određenim brojem fizičkih telefonskih veza. Organizacije kojima su potrebne nove telefonske veze mogu jednostavno povezati novi IP telefon na usmjerivač.

IP tehnologija je otvorila brojne mogućnosti organizacijama kada je riječ o komunikaciji. Nudeći ujedinjenu infrastrukturu koja omogućava korisnicima i zaposlenicima da iskoriste različite funkcije, smanje troškove i pojednostave poslovnu komunikaciju.

 

Grandstream Networks rješenja

Kodeks je na tržištu prepoznatljiv po implementaciji telefonskih centrala i kompletnih rješenja kompanije Grandstream Networks. Nagrađivani proizvodi američkog brenda poznatog širom svijeta po kvaliteti, pouzdanosti i inovativnosti već 18 godina čine posao produktivnijim nego ikad prije.

Grandstreamova IP glasovna, video, podatkovna i mobilna rješenja za male, srednje i velike kompanije smanjuju troškove komuniciranja, omogućavaju sigurnu komunikaciju i povećavaju produktivnost. Ovi proizvodi su bazirani na otvorenom SIP (Session Initiation Protocol) standardu i interoperabilni sa većinom proizvoda drugih proizvođača, a nude napredne karakteristike, fleksibilnost i prihvatljive cijene.

Kodeks u svojoj ponudi ima mobilne telefonske centrale kojima se jednostavno upravlja i imaju odličan kvalitet zvuka, videa i podataka. U zavisnosti od potreba vašeg biznisa određuje se centrala koja vam je potrebna i naš tim vas detaljno upoznaje sa njenim ključnim obilježjima.

Želite li i sami iskusiti prednosti IP telefonije, javite se našem iskusnom timu stručnjaka!

info@kodeks.ba; Antuna Hangija 17, Sarajevo; telefon: +387 33 714 000