Digital signage: Primamljivi svijet pokretnih slika i poruka



Skoro da je nemoguće voziti se cestom ili ući u neki tržni centar, a da ne naiđete na digitalne reklame. Globalna ulaganja u ovakav vid promocije mjere se milijardama dolara i iz godine u godinu rastu.

Digitalna signalizacija je posvuda - u restoranima, trgovinama, bolnicama, na izložbama, konferencijama... Donijela je revoluciju u osmišljavanju izloga, a digitalni displeji dostupni su u različitim oblicima i veličinama - kao samostojeći kiosci, displeji na policama, ekrani velikih formata i slično. Jedna od opcija su i digital display blocks, koji se mogu integrisati u svaku strukturu i ambijent. Svaki od blokova može prikazivati zaseban video ili se jedan video može prikazivati preko svih blokova.

 

Sadržaj postavljate na jednom mjestu

Sadržaj na njima lako i brzo se mijenja pa je učinkovitost digitalne signalizacije zaista impresivna. Naprimjer, kada želite promijeniti informacije na displejima, nije potrebno da odlazite u svaku od trgovina pojedinačno, već na centralnoj lokaciji mijenjate sadržaj i plasirate ga na displeje, čime je zagarantovana ujednačenost.

Trebaju li vam posebne digitalne oznake za oglase namijenjene posebnim ciljnim grupama, sve to možete podesiti, kao i vrijeme kada želite da se oglasi pojave u određenim prostorima.

S obzirom da je tako lako mijenjati sadržaj, to vam omogućava da sami jednostavno testirate različite varijante oglasa kako biste vidjeli na koji potrošači najbolje reaguju. Tako ćete otkriti savršenu strategiju digitalnog marketinga za vaš biznis.

 

Veća brzina - manji troškovi

Još jedna korist od mogućnosti centralnog administriranja digitalnom kampanjom je smanjenje troškova. Iako ćete morati platiti koncept i kreiranje vašeg promotivnog materijala, njegov put do potrošača bit će vam mnogo isplativiji.

Osim toga, iako oprema za digitalnu signalizaciju može zahtijevati više dodatnih troškova, ovaj princip dugoročno će vam uštedjeti novac jer uz digitalnu signalizaciju nema troškova štampe, otpreme, skladištenja niti upravljanja otpadom.

Promotivne slike daleko su privlačnije kada uključuju neki oblik kretanja. Čak i najosnovnije animacije na inače statičnim slikama, poput zumiranja ili naginjanja, predstavljaju poboljšanje u odnosu na nepokretne slike. Digitalna signalizacija zaradi 400 posto više pregleda od znakova bez pokreta.

 

Povećana pažnja potrošača

Pokretne digitalne oznake ne samo da će privući veću pažnju potrošača, već im također pomažu da bolje zapamte informacije nakon što ih vide.

Istraživanja pokazuju da kupci većinu odluka o kupovini donose na mjestu kupovine pa se vrijeme koje provedu na prodajnom mjestu smatra krucijalnim za utjecaj na njih kao potrošače i motivisanje njihovih dodatnih kupovina. Digitalna signalizacija je pravi izbor za dolazak do tog cilja.

Ranije studije su pokazale da digitalni natpisi smješteni u blizini mjesta kupovine poboljšavaju prodaju za najmanje 33 posto. Osim toga, ako kupcima, dok stoje u redu, pažnju privlači pokretna digitalna slika ili video, čekanje u redu im brže prolazi. Takav efekat zabilježen je ne samo u prodavnicama, već i u bolnicama, bankama i drugim djelatnostima.

 

Interaktivnost animira kupce

Digitalna signalizacija je danas dostigla viši nivo svojom interaktivnošću, odnosno uključivanjem ekrana osjetljivih na dodir.  Tako naprimjer restorani na digitalnim displejima izlažu menije, a na nekima od njih možete izvršiti narudžbu pa i plaćanje bez komunikacije sa konobarom. Takvi sadržaji potiču korisnike na pružanje informacija poput e-mail adresa kako bi dobijali kupone i druge pogodnosti. Interaktivni digitalni displeji osiguravaju bržu uslugu i omogućavaju kompanijama da zabilježe vrijedne podatke o preferencijama kupaca.

 

Drugačija upotreba marketinških sadržaja

Pomoću digitalne signalizacije marketinške sadržaje koje plasirate putem weba i društvenih medija možete prikazivati i u trgovinama i tako ponuditi aktuelne online poruke, RSS feedove, blogove, videosadržaje, prognozu vremena, vijesti i druge sadržaje.

Sve za šta mislite da vrijedi i da može potaknuti angažman potrošača, može se prikazivati putem digitalne signalizacije.

Zainteresovani ste da saznate koje opcije bi mogle odgovarati vašem poslu? Javite nam se!