OEM ili TPM: Šta je najbolje za vaš posao?



Ponekad je izuzetno frustrirajuće pronaći datum nakon kojeg hardver vašeg data centra više neće imati podršku proizvođača. Zakonski, proizvođač mora objaviti datum od kojeg za hardver više neće vrijediti njegova podrška i to čim on bude određen, ali iako su OEM-ovi (proizvođači originalne opreme) obavezni objaviti tu najavu, nije predviđeno i da direktno obavijeste vas i ostale korisnike opreme. Zbog toga je na vama i vašem IT odjelu odgovornost da budete informisani i redovno provjeravate web stranice proizvođača kako biste bili u toku sa potrebnim informacijama vezanim uz EOL (end of life) i EOSL (end of service life). 

Kada ove informacije budu objavljene, one bi vam trebale biti pokazatelj da je vrijeme za kreiranje nove strategije nabavke ili održavanja opreme. Nakon termina kada započinje EOL, termin EOSL-a može nastupiti mjesecima, a ponekad i godinama poslije.

Ipak, kada proizvođač objavi datum EOL-a, više nećete biti u prilici da taj isti hardver kupite od OEM proizvođača. Vaša OEM garancija na kraju će isteći i ako odlučite da posao podrške i održavanja vaše opreme prepustite OEM-ovima, troškovi održavanja značajno će se povećati.

 

Alternativne opcije

Kada proizvođač originalne opreme otkrije datum prestanka važenja njegove podrške za neki hardver, preostaje vam nekoliko opcija osim podrške alternativnim metodama ili zamjene stare opreme.

Prije nego odredite kojim putem krenuti, trebali biste razmotriti opciju TPM (Third Party Maintenance) partnera za održavanje i podršku hardvera vašeg data centra.

TPM je hardverska podrška za servere, pohranu i mrežnu opremu i alternativa je tradicionalnoj OEM garanciji i postgarancijskoj podršci.

Naprimjer, TPM partnera biste uveli u posao podrške vaše IBM, HDS, HPE ili Cisco opreme u data centru umjesto korištenja usluga OEM-a.

Glavna strategija OEM-ova je obnavljanje postojećeg hardvera svake treće godine, dok TPM-ovi imaju strategiju produžavanja životnog ciklusa hardvera za 4-5 godina nakon što prestane OEM podrška.

 

OEM vs. TPM

Upoređujući podršku OEM-ova i TPM-ova dat ćemo vam više informacija o pitanjima:

- Zašto su troškovi različiti

- Kakvo je pokrivanje i ponude usluga

- Fleksibilnost i podrška

- Kakva je mogućnost prilagodbe

 

Troškovi

OEM

- Troškovi rastu

- Prodaja novog servera preko ugovora o održavanju

- Visoki troškovi podrške mogu vas prisiliti da investirate u novi hardver data centra prije nego što je to potrebno

- Naknada za ponovno postavljanje opreme znači da kupci moraju platiti za razdoblje u kojem možda nisu ni imali uslugu na svojoj opremi prije nego što OEM prihvati novi ugovor o servisu u trajanju od 12 mjeseci

 

TPM

-Značajno niži troškovi

- Cilj TPM pružatelja usluga je da zadovolji vaše potrebe vama prilagođenim rješenjima

- Niži troškovi održavanja čine da vaš data centar dobro funkcioniše i poslije isteka garancije, ostavljajući vam novac u budžetu za druge projekte

- Nema naknade za ponovno postavljanje opreme - to znači da ugovor o usluzi stupa na snagu od dana potpisivanja i možete otkazati uslugu sa uobičajenom najavom mjesec dana ranije

 

Pokrivenost

OEM

- Samo jedan brend - nema fleksibilnosti

- OEM tehničari podržavaju vlastiti brend. Data centri sa više brendova trebaju više tehničara

- Vrijeme se neproduktivno troši na utvrđivanje ko se treba baviti problemom shodno vlasništvu, a ne na rješavanje problema, produžavajući tako vrijeme zastoja

- Dijelovi su često smješteni u regionalnim središtima. To znači da rizikujete da vaš problem ostane neriješen danima.

 

TPM

- Nekoliko opcija dobavljača za vaš data centar

- TPM tehničari su stručni u radu sa različitim OEM serverima, uređajima za pohranu i mrežnom opremom

- Vaš problem je riješen

- Vaš TPM tehničar je vaš predani pružatelj usluga koji poznaje vama prilagođeno rješenje

- Dijelovi su na skladištu sa TPM-om i spremni za rješavanje vašeg problema prilikom prve posjete dežurnih tehničara

 

Administracija

OEM

- OEM-ovi rade na jedan jedini način

- Ugovori sa OEM-ovima vas obično 'zatvaraju' u uski skup opcija podrške data centrima

- OEM proizvođači nude najmanje 12 mjeseci obavezujućeg razdoblja ugovora o uslugama

 

TPM

- TPM-ovi prilagođavaju podršku vašem data centru

- TPM ugovori nude fleksibilnost i širok raspon mogućnosti podrške

- TPM-ovi nude obavezujuće ugovorno razdoblje od mjesec dana